Ogłoszenie nr 636527-N-2019 z dnia 2019-12-16 r.
 Ośrodek Pomocy Społecznej: Dożywianie uczniów, dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych w ramach programu rządowego „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 - 2023.
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
 
 Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
 Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie około 25 uczniów/dzieci oraz około 20 dorosłych mieszkańców na terenie miasta i gminy Żarów w okresach Dożywianie dzieci do podjęcia nauki w Szkole Podstawowej Dożywianie uczniów do czasu ukończenia nauki w Szkole Podstawowej lub Ponadpodstawowej Dożywianie osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 07 marca 2004 roku o pomocy społecznej, a w szczególności osób starszych, chorych i niepełnosprawnych 
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
 Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
 
 Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
 W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
 Informacje dodatkowe:
 I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 58111050000000, ul. ul. Armii Krajowej  54 , 58-130  Żarów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 85 80 745, e-mail ops_zarow@um.zarow.pl, faks 74 85 80 745. 
 Adres strony internetowej (URL): opszarow.bipstrona.pl 
 Adres profilu nabywcy: 
 Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: 
 Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia 
 Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem 
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
 Elektronicznie
 Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
 Nie 
 Inny sposób: 
 
 Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
 Tak 
 Inny sposób: 
 Poczta Polska 
 Adres: 
 Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarowie, ul. Armii Krajowej 54, 58-130 Żarów
 Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
 Nie 
 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów, dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych w ramach programu rządowego „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 - 2023. 
 Numer referencyjny: 
 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
 
 II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
 II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
 Zamówienie podzielone jest na części:
 Tak 
 Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
 wszystkich części
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 
 
 Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
 
 
 
 II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie około 25 uczniów/dzieci oraz około 20 dorosłych mieszkańców na terenie miasta i gminy Żarów w okresach. Dożywianie dzieci do podjęcia nauki w Szkole Podstawowej Dożywianie uczniów do czasu ukończenia nauki w Szkole Podstawowej lub Ponadpodstawowej Dożywianie osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 07 marca 2004 roku o pomocy społecznej, a w szczególności osób starszych, chorych i niepełnosprawnych 
 
 II.5) Główny kod CPV: 85000000-9 
 Dodatkowe kody CPV: 
 
 
 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 
 Wartość bez VAT: 
 Waluta:
 PL 
 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
 Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
 II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
 miesiącach:  0   lub dniach: 
 lub 
 data rozpoczęcia: 2020-01-02   lub zakończenia: 2020-12-31
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia | 
| 2020-01-02 | 2020-12-31 | 
 
 II.9) Informacje dodatkowe: Z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej , dotyczy zarówno dzieci, uczniów oraz dorosłych mieszkańców.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
 Określenie warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
 Informacje dodatkowe 
 III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
 Określenie warunków: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Celem udowodnienie, ze polisa jest opłacona Wykonawca załącza dowód dokonania wpłaty. 
 Informacje dodatkowe 
 III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
 Określenie warunków: Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
 Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
 III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
 III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
 Tak 
 Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
 Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej. Oświadczenie o zapewnieniu pomieszczenia. Wykaz usług. Parafowany wzór umowy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
 III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej. Oświadczenie o zapewnieniu pomieszczenia. Wykaz usług. Parafowany wzór umowy. 
 III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumenty tych podmiotów. Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli oferta, oraz wszystkie załączniki i dokumenty do oferty zostały podpisane przez osobę działająca na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginały lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 IV.1) OPIS 
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
 IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
 Nie 
 Informacja na temat wadium
 IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
 Nie 
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
 Nie 
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
 Nie 
 Informacje dodatkowe:
 IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: 
 Nie 
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
 Nie 
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
 Nie
 IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
 (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) 
 Liczba wykonawców  3 
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców 1 
 Maksymalna liczba wykonawców  3 
 Kryteria selekcji wykonawców: 
 W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednią wagę procentową: Cena za jeden pakiet obiadowy 90 % Termin płatności 10 %
 IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: 
 Umowa ramowa będzie zawarta: 
 
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
 
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
 Nie 
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
 Nie 
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
 Nie
 
 IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
 Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
 Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
 
 Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
 Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
 Nie 
 Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
 Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
 Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
 Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 
 Czas trwania: 
 
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie 
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
 IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie | 
| Cena za jeden pakiet obiadowy | 90,00 | 
| Termin płatności | 10,00 | 
 
 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
 Tak 
 IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
 IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
 Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
 
 Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
 Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
 Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
 
 Informacje dodatkowe 
 
 
 IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
 Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
 
 Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
 
 Wstępny harmonogram postępowania: 
 
 Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
 Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
 Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
 
 Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
 
 Informacje dodatkowe: 
 
 IV.4) Licytacja elektroniczna 
 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
 Czas trwania: 
 
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
 Data: godzina: 
 Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 
 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 IV.5) ZMIANA UMOWY 
 Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
 Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
 
 IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
 
 IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
 
 Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
 
 IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
 Data: 2019-12-23, godzina: 10:00, 
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
 Nie 
 Wskazać powody: 
 
 Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
 > Język polski 
 IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert) 
 IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
 IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
 IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Dożywianie dzieci do podjęcia nauki w Szkole Podstawowej | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) przygotowanie posiłków dwudaniowych dla dzieci nierealizujących obowiązku szkolnego, zamieszkałych na terenie miasta Żarów, wydawanych od poniedziałku do piątku. Gramatura wydawanych posiłków: zupa -125 mln., ziemniaki lub zamienniki w postaci ryżu, kaszy itp. - 100 g., mięso, ryba – 40 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania np.: pierogi – 200 g., placki ziemniaczane – 150 g., naleśniki – 150 g., surówki – 75 g., kompot – 100 mln. b) przygotowanie posiłków dwudaniowych dla dzieci nierealizujących obowiązku szkolnego zamieszkałych na terenach wiejskich gminy Żarów, dożywianych od poniedziałku do piątku w formie cateringowej. Gramatura wydawanych posiłków: zupa -125 mln., ziemniaki lub zamienniki w postaci ryżu, kaszy itp. - 100 g., mięso, ryba – 40 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania np.: pierogi – 200 g., placki ziemniaczane – 150 g., naleśniki – 150 g., surówki – 75 g., kompot – 100 mln.
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55521000-8, 
 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT: 5000,00
 Waluta: 
 Pl
 4) Czas trwania lub termin wykonania: 
 okres w miesiącach: 
 okres w dniach: 
 data rozpoczęcia: 2020-01-02
 data zakończenia: 2020-12-31
 5) Kryteria oceny ofert: 
| Kryterium | Znaczenie | 
| Cena za jerden pakiet obiadowy | 90,00 | 
| termin płatności | 10,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Dożywianie uczniów do czasu ukończenia nauki w Szkole Podstawowej lub Ponadpodstawowej | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:c) przygotowanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Żarowie, wydawanych od poniedziałku do piątku. Gramatura wydawanych posiłków: zupa – 250 mln., ziemniaki lub zamienniki w postaci ryżu, kaszy, itp. - 200 g., mięso, ryba – 80 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania np.; pierogi – 400 g., placki ziemniaczane – 300 g., naleśniki – 300 g., surówki – 150 g., kompot – 200 mln. d) przygotowanie posiłków dwudaniowych dla uczniów Szkół Podstawowych zlokalizowanych na terenach wiejskich gminy Żarów, dożywianych od poniedziałku do piątku w formie cateringowej. Gramatura wydawanych posiłków: zupa – 250 mln., ziemniaki lub zamienniki w postaci ryżu, kaszy, itp. - 200 g., mięso, ryba – 80 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania np.; pierogi – 300 g., placki ziemniaczane – 300 g., naleśniki – 300 g., surówka – 150 g., kompot – 200 mln. e) przygotowanie posiłków dwudaniowych dla uczniów do czasu ukończenia nauki w szkole ponadpodstawowej zlokalizowanej na terenie miasta Żarów, wydawanych od poniedziałku do piątku. Gramatura wydawanych posiłków: zupa – 350 mln., ziemniaki lub zamienniki w postaci ryżu, kaszy itp. 350 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania: pierogi – 400 g., placki ziemniaczane – 300 g., naleśniki – 300 g., mięso, ryba – 120 g., surówka – 200 g., kompot – 200 mln.
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55521000-9, 
 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT: 100895,00
 Waluta: 
 PL
 4) Czas trwania lub termin wykonania: 
 okres w miesiącach: 
 okres w dniach: 
 data rozpoczęcia: 2020-01-02
 data zakończenia: 2020-12-31
 5) Kryteria oceny ofert: 
| Kryterium | Znaczenie | 
| Cena za jeden pakiet obiadowy | 90,00 | 
| Termin płatności | 10,00 | 
 6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Dożywianie osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 07 marca 2004 roku o pomocy społecznej, a w szczególności osób starszych, chorych i niepełnosprawnych | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dożywianie osób i rodzin znajdujących się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 07 marca 2004 roku o pomocy społecznej, a w szczególności osób starszych, chorych i niepełnosprawnych: f) przygotowanie posiłków jednodaniowych dla osób starszych, a w szczególności chorych, niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Żarów, wydawanych od poniedziałku do piątku. Gramatura wydawanych posiłków: zupa z wkładką + pieczywo - 350 mln., lub ziemniaki, kasza, ryż itp. 350 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania np.;pierogi – 400 g., placki ziemniaczane – 300 g., naleśniki – 300 g., mięso, ryba – 100 g., surówki – 120 g., kompot – 200 mln. g) przygotowanie posiłków jednodaniowych dla osób starszych, a w szczególności chorych, niepełnosprawnych zamieszkałych na terenach wiejskich gminy Żarów, wydawanych od poniedziałku do piątku w formie cateringowej. Gramatura wydawanych posiłków: zupa z wkładką + pieczywo - 350 mln., lub ziemniaki, kasza, ryż itp. 350 g., produkty mączne w zależności od rodzaju dania np.;pierogi – 400 g., placki ziemniaczane – 300 g., naleśniki – 300 g., mięso, ryba – 100 g., surówki – 120 g., kompot – 200 mln.
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 55521000-8, 
 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
 Wartość bez VAT: 36000,00
 Waluta: 
 PL
 4) Czas trwania lub termin wykonania: 
 okres w miesiącach: 
 okres w dniach: 
 data rozpoczęcia: 2020-01-02
 data zakończenia: 2020-12-31
 5) Kryteria oceny ofert: 
| Kryterium | Znaczenie | 
| termin płatności | 10,00 | 
| Cena za jerden pakiet obiadowy | 90,00 | 
 6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarowie